środa, 15 maja 2013

post powitalny

Witam na motorzenie.blogspot.com Nazywam się Bartek i jestem motocyklistą. Tyle tytułem wstępu. Reszta w dalszych postach.

 Motór jaki jest, każdy widzi:

.
 (w dniu zakupu)

Marka i model: Yamaha XJ 600S Diversion
Rocznik: 1997
Pierwsza rejestracja w kraju: 2011
Kraj pochodzenia: Francja
Przebieg: 32820 km
motostat

 
 (i razem)

Dlaczego motórzenie? A dlaczego nie? To jest naprawdę fajna sprawa. W nawiązaniu do wstępu, następne posty wyjaśnią wiele. Po co od razu odkrywać wszystkie karty?

Z historii najnowszej: latem 2010 roku przypomniałem sobie, że zawsze chciałem latać na moto. Jeszcze tego samego dnia zapisałem się na kurs. Jesienią odebrałem upragniony dokument i rozpocząłem poszukiwanie pierwszego motocykla. Sprawa nie była łatwe. Odkąd pamiętam marzyłem o chopperze (tak wtedy myślałem, ale teraz wiem, że o cruiser'ze). Jednak po zapoznaniu się z różnymi opiniami i zdefiniowaniu do czego moto mam mi służyć, zdecydowałem się na maszynę szosowo-turystyczną. Po uwagę brałem różne modele: Honda NTV, Honda Transalp, BMW F650, Suzuki Freewind, Yamaha TDM no i oczywiście Yamaha XJ 600. Wybór padł właśnie na XJ.
W tym roku rozpocząłem 3 sezon, nawinąłem 18 tys. km, a każdy z nich utwierdza mnie w przekonaniu, że dokonałem dobrego wyboru. Moja subiektywna ocena: moto jest bardzo wygodne, osiągi na razie mnie zadowalają (myślę, że jeszcze nie do końca poznałem ich wartość), a mała awaryjność i niskie spalanie to kolejne zalety.

Podobno najtrudniej jest zrobić pierwszy krok. Długo nosiłem się z zamiarem założenia bloga. Jakieś 2-3 miesiące temu stworzyłem motorzenie.blogspot.com. Dziś napisałem pierwszy post. Teraz wszystko jakoś poleci. Niedługo przeczytacie relacje z moich dotychczasowych wycieczek i dowiecie się, co planuję na tegoroczny czerwiec. Na dziś już wystarczy. Lewa w górę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz